اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 فرمانده معظم کل قوا در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی:


رفتار متناقض و غیر منطقی امریکا و مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بیگناه/

ارتش جمهوری اسلامی مردمی، علمی و اعتقادی است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان، كاركنان منتخب و اعضاء پایگاههای بسیج شهركهای سازمانی و همچنین تعدادی از خانواده های ارتشیان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتكارات گوناگون و آزموده شده خواندند و با اشاره به غیر منطقی بودن جبهه استكبار به سركردگی امریكا، تأكید كردند: امروز، تمدن غرب بواسطه تناقض ها، بی منطقی ها، زورگویی ها و بی اعتنایی به اصول انسانی در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

] [ 1:23 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان؛
 
آخرین شب عزاداری فاطمیه در حسینیه
 
امام خمینی(ره) برگزار شد
 
 
 
آخرین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها امشب(دوشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان نظام در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و آقای مرتضی طاهری سخنرانی و نوحه سرایی كردند و به ذكر مصائب و مناقب شخصیت والای ام الائمه حضرت فاطمه سلام الله علیها پرداختند.
این مراسم كه از پنجشنبه 22 فروردین در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده بود به مدت پنج شب ادامه یافت.
 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,

] [ 19:27 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

با حضور رهبر معظم انقلاب و در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد؛
 

 

مراسم شام غریبان شهادت حضرت صدیقی کبری

 

سلام الله علیها

در شام غریبان شهادت صدیقه كبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم با شكوه سوگواری و عزاداری بانوی عصمت و پاكدامنی، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
در این مراسم پر فیض و معنوی كه در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شد عظمت و غربت خاندان اهل بیت علیهم السلام تبیین شد و عزاداران در سوگ مصائب دخت گرامی پیامبر اسلام گریستند و عزاداری كردند.
این مراسم تا دوشنبه 26 فروردین 1392 در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:28 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله

 

علیها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

مراسم عزاداریِ شب شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان كشور در حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم پر فیض، حجت الاسلام‌والمسلمین سیداحمد خاتمی و آقای سعید حدادیان در سوگ شهادت بانوی عصمت و طهارت سخنرانی و مدیحه سرایی كردند.
این مراسم كه از 22 فروردین شروع شده است تا دوشنبه 26 فروردین 1392 در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

در ادامه می توانید اشعار خوانده شده در این مراسم را مشاهده نمایید

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دومین شب مراسم عزاداری حضرت صدیقه کبری(س)

در حسینیه امام خمینی(ره)برگزار شد.


دومین شب مراسم سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم كه اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی و آقای محمدرضا طاهری نیز مرثیه سرایی كردند.
این مراسم معنوی تا دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

 



«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,

] [ 14:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 با حضور رهبر معظم انقلاب؛

اولین شب عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد 
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه كبری(سلام الله علیها)، اولین شب از مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم كه اقشار مختلف مردم و مسوولان حضور داشتند، سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام به تبیین شخصیت والای ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و ذكر مصائب و مناقب ایشان پرداختند.
این مراسم به مدت پنج شب و تا دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:57 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۱ انتخاب شد

به‌یادماندنی‌ترین جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۱ از نظر كاربران پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در روزهای پایانی اسفندماه ۹۱ برای سومین سال پیاپی از كاربران خود خواست تا نظرشان را دربارهٔ مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال از طریق پیامك و ارسال كامنت ابراز نمایند.
در پایانِ این نظرسنجی كه تا روز ۱۴ فروردین ۹۲ ادامه داشت و بیش از چهارده هزار نفر در آن شركت كردند، جمله "من انقلابی‌ام" مربوط به «پاسخ رهبر انقلاب به پیشنهاد مذاكره آمریكایی‌ها» كه در نوزدهم بهمن‌ماه سال گذشته ایراد شده بود به عنوان مهم‌ترین و محبوب‌ترین جمله انتخاب شد.
همچنین جملات "بنده فعلا‌ً نصیحت میكنم" درباره حوادث مجلس شورای اسلامی، و جملات مربوط به موضوع «اختلاف بین مسئولین» و «پاسخ به تهدید دشمنان» در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

چهار جمله‌ی محبوب كاربران به شرح زیر است:
رتبه از نظر كاربران موضوع جمله جمله‌ی به‌یادماندنی سال ۱۳۹۱
۱ بحث مذاكره با آمریكا من ديپلمات نيستم، من انقلابى‌ام، حرف را صريح و صادقانه ميگويم. ديپلمات يك كلمه‌اى را ميگويد، معناى ديگرى را اراده ميكند. ما صريح و صادقانه حرف خودمان را ميزنيم؛ ما قاطع و جازم حرف خودمان را ميزنيم.
۱۳۹۱/۱۱/۱۹ دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش
۲ قضیه‌ی نامناسب در مجلس شورای اسلامی به استناد متهم كردن يك نفر، انسان بيايد ديگران را، مجلس را، قوه‌ى قضائيه را متهم كند؛ اين كار درست نيست، اين كار غلط است. بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست.
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ بیانات در دیدار مردم آذربایجان
۳ اختلاف بین مسئولین اختلافات را نبايد علنى كرد؛ اختلافات را نبايد به مردم كشاند؛ احساسات مردم را نبايد در جهت ايجاد اختلاف تحريك كرد. از امروز تا روز انتخابات، هر كسى احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار بگيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده.
۱۳۹۱/۸/۱۰ بيانات در ديدار دانش‌آموزان‌ و دانشجویان
۴ پاسخ به تهدیدات دشمنان ما سلاح اتمى نداريم، سلاح اتمى هم نخواهيم ساخت، اما در مقابل تهاجم دشمنان - چه آمريكا و چه رژيم صهيونيستى - براى دفاع از خودمان، در همان سطحى كه دشمن حمله كند، به آنها حمله خواهيم كرد.
۱۳۹۱/۱/۱ بیانات در حرم رضوی در آغاز سال ۹۱
 
سال گذشته نیز مخاطبان سایت در نظرسنجی مشابهی، جمله «پشتیبانی علنی ایران از هرگونه مبارزه علیه اسرائیل» كه در نماز جمعه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۰ ایراد شده بود را به عنوان جملهٔ به‌یادماندنی سال ۱۳۹۰ انتخاب كردند: «ما در قضایاى ضدیت با اسرائیل دخالت كردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزى جنگ سى و سه روزه و پیروزى جنگ بیست و دو روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتى، هر گروهى با رژیم صهیونیستى مبارزه كند، مقابله كند، ما پشت سرش هستیم و كمكش می‌كنیم و هیچ ابائى هم از گفتن این حرف نداریم.»
در سال ۸۹ نیز مردم جمله «واكسینه‌شدن كشور در فتنه ۸۸» را به عنوان جملهٔ به‌یادماندنی سال ۱۳۸۹ انتخاب كردند.
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:,

] [ 22:46 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 در پی درگذشت عالم دین و متفكر اسلامی، آيت‌الله دكتر عبدالهادی الفضلی كه روز گذشته در عربستان اتفاق افتاد، حضرت آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی پيام تسليتی صادر كردند.

این پیام به زبان عربی صادر شده كه ترجمه‌ی آن به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
با حزن و اندوه فراوان، خبر درگذشت علامه آيت‌الله دكتر عبدالهادی الفضلی را دريافت نمودم.
این علامه‌ی فقيد، عمر شريف خود را در جهاد علمی و سياسی و دفاع از مقدسات امت اسلامی و مسائل بر حقّ آن سپری كرد.
این فقيد از پيشگامان تفكر و انديشه و از نظریه‌پردازان برجسته‌ی اسلامی بود و بهترين نشانه‌ی اين امر، آثار و تأليفات گرانسنگ ايشان است.
مرحوم الفضلی پناهگاه علمای امت بودند و با فكر و حركت و جهاد و تلاش‌های وحدت‌آفرين خود، نمونه و اُسوه‌ای را در نزديكی دل‌ها، وحدت بخشيدن به صفوف اسلام، همدلی و دوری از نزاع‌ها و اختلافات، و تمركز نگاه‌ها و انديشه‌ها بر دشمن مشترك آحاد امت عظيم اسلامی ارائه كردند.
همچنين اين فقيد راحل در اواخر زندگی خود با صبر بر ابتلاء الهی و بيماری طاقت‌فرسا، نمونه و تصوير بسيار والائی از انسان مؤمنِ صابرِ شاكرِ واثق به خدای بزرگ و توانا و متوكل بر او به ظهور رساند.
به همين مناسبت، تسليت و تعزيت خود را به خانواده‌ی مكرم و دوستان و شاگردان و دوستداران ايشان، خصوصاً علمای امت اسلامی و حوزه‌های علميه تقديم می‌كنم و از خداوند منّان مسألت می‌كنم تا رحمت واسعه‌ی خود را بر اين فقيد عزيز نازل فرمايد، بهشت را جایگاه ابدی ايشان قرار دهد، او را در رضوان وسيع خود وارد كند و به بستگان و دوستداران ايشان صبر و تسليت عنايت فرمايد.
همچنین از خداوند جلّ و علا مسألت دارم كه همه علمای صالح و خوب ما را سلامتی كامل، توفيق دائم و اقتدا به انديشه و رفتار و جهاد فقيد سعيد ما عطا فرمايد؛ و انّا لله و انا اليه راجعون.
سيد علی حسينی خامنه‌ای
۲۸ جمادی‌الاول ۱۴۳۳ هجری قمری
۲۰ فروردین ۱۳۹۲ هجری شمسی

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:,

] [ 22:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

پیام در پی وقوع زلزله در استان بوشهر

 

در پی حادثه‌ی تلخ زلزله در استان بوشهر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی برای خسارت‌دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسألت كردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و اندوه خبر زلزله در استان بوشهر و تلفات و خسارت‌های انسانی آن را دریافت كردم.
با دعا و درخواست رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و شفای آسیب‌دیدگان و صبر و اجر برای بازماندگان، ازنماینده‌ی محترم ولی‌فقیه و مسئولان محترم در استان و نیز مسئولان ذیربط در مركز و غیره می‌خواهم كه همه‌ی كوشش خود را برای نجات آسیب‌دیدگان و پشتیبانی خسارت یافتگان بكار برند و امیدوارم مردم عزیز از همه جای كشور نیز مانند همیشه نقش درخشان خود را در كاستن از رنج مصیبت دیدگان ایفا كنند.
والسلام علیكم و رحمة‌الله
سید علی خامنه‌ای
۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۲
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:,

] [ 22:2 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور بروندی:


ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور بُروندی و هیأت همراه، با اشاره به نگاه

مثبت جمهوری اسلامی ایران به كشورهای آفریقایی تأكید كردند: ایران از پیشرفت و توسعه كشورهای آفریقایی و

اتحاد آنها استقبال می‌كند.

ایشان با اشاره به اقدامات خصمانه‌ی برخی كشورهای اروپایی و همچنین آمریكا در استعمار كشورهای آفریقایی و ایجاد توطئه و فتنه در این كشورها، خاطرنشان كردند: امیدواریم آینده آفریقا و از جمله بروندی بسیار بهتر و همراه با پیشرفت‌های روزافزون باشد.
رهبر انقلاب اسلامی با استقبال از توسعه‌ی روابط ایران و بُروندی تأكید كردند: اتحادیه‌ی آفریقا می‌تواند یك مركز اقتدار برای همه‌ی كشورهای آفریقایی باشد و جمهوری اسلامی ایران از همگرایی بیشتر در این اتحادیه حمایت می‌كند.
در این دیدار كه آقای احمدی نژاد رئیس جمهور نیز حضور داشت، رئیس جمهور بُروندی با اشاره به روابط ۲۸ ساله‌ی ایران و بُروندی، هدف از سفر به تهران را ایجاد تحرك و پویایی بیشتر در روابط دو كشور بیان كرد.
رئیس جمهور بُروندی با اشاره به رنج‌های ناشی از استعمار قدرت‌ها در آفریقا، گفت: كشورهای آفریقایی و از جمله بروندی به‌دنبال آینده‌ی بهتر هستند.

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:43 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

آنچه رسانه‌ها از سخنان رهبر انقلاب مخابره كردند:

 

گزارشی درباره‌ی بازتاب سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای

 

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,

] [ 22:47 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 به روایت تصویر:

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:,

] [ 3:2 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

اشعاری درباره حضرت زهرا سلام الله علیه:
 
ای کوثـر ولایـت زهـرا مــرو ز دستم
من بی‌تو ‌مثل رکن درهم شکسته هستم
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
تــو کــه تمـام هـست امیرمومنینی
بگو چه شد که گفتی یا فضۀُ خذینی
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
یک دسته بی‌تفاوت در خانه‌ها نشستند
تا با غلاف شمشیر دست تو را شکستند
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
وقتی مرا اسیر دست عدو تو دیدی
با پهلوی شکسته دنبال من دویدی
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
آن لحظـه‌ای که ثانی در پشت در تو را زد
در پیش چشم حیدر سیلی به مصطفی زد
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
من زخم سینه‌ات را بر روی سینه دارم
خـون تــو را طلـب از اهـل مدینه دارم
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
قباله فدک شد در کوچه پاره پاره
تو بر زمین فتادی از ضربت دوباره
سرو خمیدۀ من اول شهیده من
 
 
عجب به عهد رسول خدا وفا کردند
فزون ز حد توان بر علی جفا کردند
به جای لاله و گل بار هیزم آوردند
شراره هدیه به ناموس کبریا کردند
هزار مرتبه خشم خدا بر آن امت
که قصد سوختن خانة خدا کردند
به جای مزد رسالت زدند فاطمه را
نه از خدا نه ز پیغمبرش حیا کردند
غلاف تیغ گواهی دهد که سنگدلان
چگونه فاطمه را از علی جدا کردند
چهار کودک معصوم در دل دشمن
به مادر و پدر از سوز دل دعا کردند
خدا گواست که از بیم آه فاطمه بود
اگر ز بازوی مولا طناب وا کردند
چه اتفاق عظیمی به پشت در رخ داد
چه شد که محسن شش ماهه را فدا کردند
علی ولی خدا را که جان احمد بود
پی رضایت شیطان دون رها کردند
خدا گواست قلم شرم می کند میثم
از اینکه شرح دهد با علی چه ها کردند
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:,

] [ 2:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دانلود مداحي هاي برادر ميثم مطيعي

ويژه فاطميه

 

 
 
 
 
 
 
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:55 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

با عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه الزهرا (س)، مجموعه مداحی های مداح اهل بیت، حاج محمود کریمی رو برای شما کاربران گرامی آماده کردیم. می توانید دانلود کنید.
 

 

دانلود نوحه محمود کریمی-فاش می گویم و از گفته خو دلشادم (روضه)

دانلود نوحه محمود کریمی-وا اماه وا اماه وا اماه وا اماه (دم زمینه)

دانلود نوحه محمود کریمی-گفتن ندارد کوچه شلوغ و جای یک سوزن ندارند (زمینه)

دانلود نوحه محمود کریمی-حاج رضا هلالی-زنجیر بیارید که دیوانه ام امشب (شور)

دانلود نوحه محمود کریمی-کار مشکل ساز شد خانه داری داری با تن تب دار (واحد سنگین)

دانلود نوحه محمود کریمی-می رسد از منبر کوفه (واحد)

دانلود نوحه محمود کریمی-حاج رضا هلالی-ذکر و نوای امام حسین (ذکر)

دانلود نوحه محمود کریمی-رحم کن بر دلم که مسکین است (شور)

دانلود نوحه محمود کریمی-ندارم دستت از دامن (مدح و مناجات)

دانلود نوحه محمود کریمی-صحبت و سخنرانی پایان مجلس (صحبت)


دانلود بخش اول با حجم 5.83 مگابایت

 

دانلود بخش دوم با حجم 1.16 مگابایت

 

دانلود بخش سوم با حجم 4.59 مگابایت

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 کنکاشي در روايات مربوط به شهادت فاطمه الزهرا سلام‌الله‌عليها‌

عده اي روزهاي ابتدايي نزديک به شهادت اول را مثلاً پنج روز يا 10 روز را به برگزاري مجالس وعظ و عزاداري مي پردازند و عده اي هم با توجه به شرايط خاص خود ترجيح مي دهند روزهاي فاطميه دوم را انتخاب کنند و برخي هم به زنده نگهداشتن هر دو روز مي پردازند.

درباره تاريخ شهادت حضرت زهرا ‌‌سلام‌الله‌عليها‌ روايات مختلف است. از چهل روز تا شش ماه بعد از رحلت پيامبر ‌صلي‌الله‌عليه‌و‌آله‌. ميان علماي شيعه، دو تاريخ مشهور و مقبول است: يكي هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پيامبر ‌صل‌الله‌عليه‌و‌آله‌ و ديگري نود و پنج روز.

با توجه به رحلت پيامبر اسلام ‌صل‌الله‌عليه‌و‌آله‌ در بيست و هشتم صفر، بنا به روايت ۷۵ روز، در مورخة سيزدهم تا پانزدهم جمادي الاوّل ، شهادت حضرت زهرا‌‌سلام‌الله‌عليها‌ است و اين ايام را فاطمية اوّل مي‌ خوانند اما بنا به روايت ۹۵ روز، شهادت حضرت‌‌سلام‌الله‌عليها‌ در سوم تا پنجم جمادي الثاني است و اين ايام را فاطمية دوم مي‌ خوانند.

 

 

بنابراين؛ ايام فاطميه جمعا ۶ روز مي باشد، ۳ روز در ماه جمادي الاول و ۳ روز در ماه جمادي الثاني. فاطميه اول از ۱۳ تا ۱۵جمادي الاول است و فاطميه دوم از سوم تا پنجم جمادي الثاني است.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,

] [ 9:6 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 مصحف فاطمی

 

بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حضرت فاطمه س

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,

] [ 9:0 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:,

] [ 3:3 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی (ع) مطرح شد

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره ارزیابی از وضع کنونی و پيشرفت های ملت ایران/

مذاکره با امریکا/

الزامات حماسه اقتصادی/

انتخابات ریاست جمهوری/

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از سال 1392 ، در جمع گسترده و پرشور هزاران نفر از زائران و مجاوران  حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا سلام ا...  علیهما در سخنان بسیار مهمی به ارزیابی دستاوردها و پیشرفتهای زیربنایی بزرگ ملت ایران درسال 1391 برغم ایجاد موانع عملی و تبلیغات گسترده و پرحجم از جانب بدخواهان ملت پرداختند و ضمن بیان نكات اساسی در خصوص موضوع مذاكره با آمریكا، همچنین الزامات حماسه اقتصادی به ویژه لزوم رهائی از وابستگی به نفت و توجه جدی به سیاستهای كلان اقتصادی ، و اقدام هوشمندانه پیش از اجرای نقشه دشمن را تبیین كردند و در خصوص حماسه سیاسی نیز انتخابات ریاست جمهوری را مظهر آن دانستند و تاكید كردند، در انتخابات باید همه سلیقه ها و جریانهای سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی حضور داشته باشند و با عنایت پروردگار و همت ملت ایران ، مشاركت گسترده ای نیز تحقق یابد زیرا انتخابات ریاست جمهوری در همه مسائل اصلی كشور تاثیر گذار است.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:,

] [ 2:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در زیر می توانید پاورپوینت، شعارها و نام های 23 سال گذشته را دانلود کنید:

دریافت نسخه پاورپوینت - پاورپوینت | شعارها و نام‌های ۲۳ سال گذشته [ حجم فایل : 1104 کیلوبایت ]

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/19303/smpl.jpg

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,

] [ 8:59 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه